ON ELETTÄVÄ HUOLELLA

Sen suurempia kirjallisia tuotoksia ei nyt synny -eikä ole näin sivumennen sanoen syntynyt pariin päivään, kovasta yrityksestä huolimatta- joten eiköhän mennä taas (hyvänmielen)listalla. Viime päivät pähkinänkuoressa, olkaattes hyvät!

– Olen kuunnellut pitkästä aikaa Samuli Putroa. Aika paljon.
– Olen katsonut kasapäin salkkareita vuodelta 2001 ja kiukutellut, kun välistä yhtäkkiä puuttui kymmenen jaksoa.
– Olen surrut beaglenpennun, jota seuraan instagramissa, poismenoa. 
– Olen työkavereiden avustuksella keksinyt aiheen esseelleni ja miettinyt onkohan työkavereiden siteeraaminen esseessä tarpeeksi pätevä lähde.
-Olen kikatellut. 
– Olen kuullut kaverilta sanat: ”tota sun naurua mulla on ollut ikävä”.


– Olen myöhästynyt bussista ja seuraava bussi, johon nousin, eksyi reitiltään.
– Olen keittänyt aamukahvit ja nukahtanut kuppi kädessä niin että se ehti jäähtyä.
– Olen lukenut neuvolan opasta tuleville vanhemmille ja miettinyt miten monella tapaa sitä ihminen voikaan vahingossa pilata lapsensa. 
– Olen nukkunut herätysteni ohi.
– Olen fiilistellyt ensi viikosta alkavaa yhden päivän työviikkoani. Koska tämä kahden päivän työviikkohan on ihan too much. 
– Olen lukittautunut omaan hyvänmielenkuplaani, joka on valmistettu Niiskun ihmeliimalla terästetystä saippuavedestä. Tää ei hajoa. 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s